onsdag 9 mars 2011

Thaicurry tonfiskgryta med pasta?

Låter i mina öron helt klart som en skum blandning men det är riktigt gott faktiskt!

Åt en burk "Abbas tonfisk Xpress för pasta" till lunch idag med lite pasta och det var riktigt gott, helt klart över förväntan. Smakmässigt så är det helt klart jämförbart med en bra thaigryta med kokosmjölk och curry. Lagom hetta och fina bitar tonfisk.



Det är inte ett jättebra val rent ekonomiskt men en lunch för under 30kr får man väl ändå se som helt ok! Där jag köpte den idag kostade den 19kr men de är billigare på stormarknader.


 Jag brukar även köpa deras "tonfisk Xpress grillad paprika" för sallad och kasta i mig med lite grönsaker ock keso till lunch när jag har bråttom men det här är nog nya favoriten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar